POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Czym jest RODO?
RODO to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. RODO reguluje kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych i ma zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r.
2. Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych jest Twoje Zdrowie 24, przychodnia@twoje-zdrowie24.pl, (dalej: „Administrator”).
3. Czy ma Pani/Pan obowiązek podania danych osobowych?
Nie ma Pani/Pan obowiązku podania swych danych osobowych, jednakże ich udostępnienie jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy i możliwości wykonania jej przez Administratora.
4. W jakim celu przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są:
- celem zawarcia umowy i zrealizowania zamówionej usługi przez Administratora. (patrz: Regulamin świadczenia usług, podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- w związku z księgowymi i podatkowymi obowiązkami Administratora,
- z uwagi na obowiązek prowadzenie i archiwizacji dokumentacji medycznej,
- w celach marketingowych,
- celem prowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego,
- na wypadek prowadzenia sporów sądowych i pozasądowych.
5. Jak długo przetwarzaniu podlegają Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane przetwarzane będą przez czas niezbędny do realizacji obowiązków złożonych na Administratora w związku z zawartą umową, a także w związku z obowiązkami księgowymi, podatkowymi, prowadzenia dokumentacji medycznej oraz wycofania przez Panią/Pana zgody do ich przetwarzania.
6. Kto może zapoznać się z Pani/Pana danymi osobowymi?
- Operator płatności – przelewów elektronicznych,
- Organy władzy publicznej, a także inne podmioty upoważnione bądź zobowiązane do do wykonywania zadań publicznych.
7. Jakie prawa przysługują Pani/Panu w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych?
- żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- dostęp do danych osobowych w całym czasie ich przetwarzania przez Administratora,
- uzyskanie kopii Pani/Pana danych osobowych,
- żądania do usunięcia danych osobowych,
- przenoszenie danych,
- przenoszenie danych bezpośrednio do innego administratora,
- żądanie dostosowania danych do stanu faktycznego,
- sprzeciw wobec przetwarzania przez Administratora danych osobowych.
8. Czy przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych?
W każdej chwili zarówno przed podpisanie umowy jak i po może Pani/Pan cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Jednakże oświadczenie takie nie będzie skuteczne do czynności związanych z przetwarzaniem danych osobowych, które nastąpiły przed wycofaniem zgodny na ich przetwarzanie. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nastąpić może tylko w zakresie, w jakim udzielono na nie zgody.
9. W jaki sposób może Pani/Pan żądać zmian/usunięcia/przenoszenia danych osobowych zgodnie z pkt. VII?
By zmienić/usunąć/przenieść dane osobowe udostępnione Administratorowi należy przesłać stosowne oświadczenie woli na adres: przychodnia@twoje-zdrowie24.pl
10. Czy Administrator przekazuje Pani/Pana dane osobowe poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)?
Administrator nie przekazuje danych osobowych poza obszar EOG.
11. Czy w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa?
Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa, możliwym jest wniesienie skargi do właściwego organu nadzorczego.